Long time no see

Eller hur man nu säger, syftar på rubriken. :D

Det känns som år och dag innan någon skrev här senast och det va det väl också i&fs. Men som Johanna (eller va det Sara?) skrev, vi har alla varit upptagna med skolan, praktik, jobb, vardagen och allt problem och glada saker det medför. Jag vet inte hur de andra flickorna tänker, men jag tänker iaf försöka sprida den här sidan vidare och bara visa upp roliga bilder och videor. Alla ska få chansen till ett gott skratt ibland tycker jag. :D

Jag kan inte säga att jag har en stor passion för katter. Jag tycker de är lömska och ibland kan de även va skrämmande med hela den här "jag-är-en-katt-och-svår-att-läsa-av"-grejen. Nej, då gillar jag hundar bättre. Men jag kan inte förneka att katter är så fruktansvärt mycket roligare att titta på än vad något annat djur är, faktiskt så är det bland det enda som får mig att börja skratta högt, en riktigt bra kattvideo. Därför delar jag med mig av en av de roligaste nu. ^^
(Slänger in några bilder också, små men jag vet inte om de är klickbara. Hope so!)

 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0